Sałatka z czerwonym ryżem, wędzonym kurczakiem i serem

Sałatka, którą dzisiaj Wam polecam jest pełna smaków i aromatów. Idealna na kolację, do pracy i na imprezki. Kolorowa i łatwa do zrobienia. 

Sałatka z czerwonym ryżem, wędzonym kurczakiem i serem

Składniki:

100 g czerwonego ryżu (u mnie Skworcu)
wędzona pierś z kurczaka (około 250 g - 300 g)
10 dag sera żółtego
1 papryka czerwona
puszka kukurydzy
3 czubate łyżki siekanej natki pietruszki
4 czubate łyżki majonezu
3 czubate łyżki jogurtu naturalnego
sól i pieprz do smaku

  Wykonanie:
  • Ryż gotujemy w osolonej wodzie (około 20 minut). Odcedzamy i studzimy. Jeśli nie macie czerwonego ryżu, możecie użyć zwykłego ryżu białego.
  • Pierś z kurczaka, ser żółty i paprykę kroimy w drobną kostkę.
  • Wszystkie składniki sałatki łączymy. Solimy i pieprzymy do smaku i dokładnie mieszamy.
  • Smacznego.

55 komentarzy:

  1. Bardzo apetyczna sałatka, ciekawi mnie czerwony ryż, nigdy nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo dobry, troszkę inny w strukturze. Nie pęcznieje tak mocno, więc jest mniejszy. Smak troszeczkę inny. Przy gotowaniu puszcza kolor i woda jest mocno czerwona :)

      Usuń
  2. Taka sałatka szybko znika ze stołu. Apetycznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam, takie sałatki to ja lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się takie sałatki kojarzą z jakąś imprezą, oj zrobiła bym taka pyszność

    OdpowiedzUsuń
  5. Również nigdy nie jadłam czerwonego ryżu :) Czas i pora wypróbować ;D Sałatka wygląda znakomicie

    OdpowiedzUsuń
  6. Agnieszka przewidujesz dodać przepis na wędzonego kurczaka? Zaintrygował mnie... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do uwędzenia kurczaka potrzebna jest wędzarnia. Nie mam, więc i nigdy samodzielnie nie miałam możliwości wędzić niczego. Jest to proces długotrwały i znany mi tylko z teorii. Wędzone piersi kupuję w sklepie z wędlinami własnego wyrobu. Ale na zwykłych stoiskach mięsnych też są :)

      Usuń
  7. Czuję się zaproszona do Ciebie na tą sałatkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda obłędnie! Niedługo szykuje mi się impreza i już myślę czy by jej nie zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię takie sałatki, są pyszne i sprawdzają się w wielu sytuacjach :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmm pycha sałatka, ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wprost kochamy czerwony ryż <3 Innego już w naszej kuchni nie ma :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała, pożywna i bardzo smakowita sałatka. Uwielbiam sałatki z dodatkiem ryżu <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie, kolorowo, apetycznie i kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I znowu głodna się zrobiłam, apetyczna sałatka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię sałatki ryżowe, a ta prezentuje się wspaniale. Muszę ją zrobić :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny pomysł na wykorzystanie czerwonego ryżu :) ja przeważnie używam go do dań indyjskich.

    OdpowiedzUsuń
  17. Czerwonego ryżu nie miałam jeszcze okazji próbować! Sałatka wygląda tak, że place lizać :) Na obiad będzie idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam takie połączenie w sałatkach <3

    OdpowiedzUsuń
  19. czerwonego ryży chyba jeszcze nie jadłam :) sałatka prezentuje się świetnie

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda mega smakowicie. Ależ mi ślinka cieknie...

    OdpowiedzUsuń
  21. Ekstra trafiłam, bo akurat mam jeszcze jedną torebeczkę czerwonego ryżu i się zastanawiałam, co z nim zrobić. Dzięki za inspirację.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładnie wygląda, ja u siebie bym pewnie pominęła majonez bo nie przepadam :) hihi, mój głód rośnie, choć dopiero co jadłam ;p

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz kilka słów po przeczytaniu przepisu.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Wydrukuj

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...