niedziela, 11 grudnia 2016

Drink "Kokosowa Mandarynka"

Kokosowa mandarynka, tak można powiedzieć o dzisiejszym drinku. Moc mandarynki z nutą kokosa, w zestawieniu kolorystycznym, które kojarzy mi się z rozgrzanym piaskiem na plaży i lazurowym morzem. Zapraszam :)

Drink "Kokosowa Mandarynka"


Składniki:

lód
15 ml syropu barmańskiego blue curacao ( polecam syropy  Victoria's)
15 ml kokosowego syropu barmańskiego (Victoria's)
80 - 120 ml soku z mandarynek (polecam soki Victoria Cymes)
20 ml likieru Blue Curacao
30 ml wódki

Wykonanie:
  • Do szklanki wkładamy kostki lodu.
  • Wlewamy kolejno dwa syropy barmańskie: blue curacao i kokosowy.
  • Delikatnie, po łyżce, wlewamy sok mandarynkowy. Ilość dostosujcie do wielkości szklanki.
  • Likier Blue Curacao i wódkę wlewamy do kieliszka. Napoje alkoholowe się zmieszają.
  • Napoje alkoholowe, z kieliszka, wlewamy delikatnie do drinka (po łyżce).
  • Gotowe :)
Drink "Kokosowa Mandarynka"

Drink "Kokosowa Mandarynka"



28 komentarzy:

  1. Piękna kompozycja :) Widzę że dysponujesz wieloma fikuśnymi trunkami. Polecam wypróbować malibu z wódką i sokiem pomarańczowym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno wypróbowane. Pyszne :)

      Usuń
    2. A widzisz, czułam że rozmawiam ze specjalistką, ale nie miałam pewności :D

      Usuń
  2. Kolory oszołamiają :D Idealny na dobrą imprezę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że kolorki Ci się podobają :)

      Usuń
  3. O rany, kolorowe warstwy robią wrażenie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzenko ja z Tobą! Razem ruszymy do Agnieszki w celu testowania trunku. ;-) Wygląda zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Agnieszka piękne kolorki, możesz polać :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak pięknie wygląda. Mam te syropy barmańskie i nawet kiedyś chciałam jakiś drink zrobić ale zakończyło się tylko na "chceniu". Ty mnie zachęciłaś Agnieszko i chyba zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo piękny i efektowny drink zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze prezentujesz takie wspaniałe kolorowe drinki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Drinków nie piję prawie wcale, ale takiemu pięknemu dałabym się skusić. Na pewno jest smaczny. Kokos i mandarynka to smaki, które bardzo lubię.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz kilka słów po przeczytaniu przepisu.
Spodobał Ci się przepis? Daj G+
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Wydrukuj

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...