wtorek, 30 maja 2017

Tarka i Miarka - sklep internetowy

Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami opinią o sklepie internetowym Tarka i Miarka. Sklep odwiedziłam i przetestowałam kilka produktów z jego asortymentu. Opowiem Wam, jak się czułam, buszując po wirtualnych półkach i jak sprawuje się kilka przedmiotów ze sklepu. Dowiecie się, co mnie zaskoczyło, co robiłam pierwszy raz w życiu i z czym dzisiaj idę do pracy.





Zaglądając pierwszy raz do sklepu, od razu zwróciłam uwagę na kolory. Artykuły podążają kolorystycznie za modą i porą roku. Są optymistyczne i wesołe.

Buszując po poszczególnych działach, zauważyłam, że artykuły mają bardzo fajny styl. Nie kupimy podobnych w pobliskim sklepie. Mają swój charakter i  przyciągają uwagę oryginalnością.

Jeśli chodzi o estetykę, jestem bardzo wymagająca. Produkty, o których Wam poniżej opowiem, w pełni spełniły moje oczekiwania.

Artykuły pierwszej potrzeby, typu tarki, miarki, brytfanny,... czyli rzeczy, których każdy w domu potrzebuje, są dobrej jakości.

Jak na razie, nie dopatrzyłam się żadnych wad produktów. Myślę, że jeśli zdecydujecie się na skorzystanie z oferty sklepu, również będziecie zadowoleni.

Test trzech produktów:
---------------------------------------
  • Testując przedmioty ze sklepu Tarka i Miarka, po raz pierwszy w życiu, użyłam wykrawacza do ananasa.
  • Tego sprzętu  byłam najbardziej ciekawa. Obieranie ananasa nie należy do przyjemności. Zwłaszcza, że najlepszy ananas, to ananas dojrzały, a co za tym idzie miękki. Skórka jednak cały czas jest twarda i problematyczna w usuwaniu. Od dzisiaj przygotowanie ananasa, w postaci krążków zajmować mi będzie około 1 minuty.
  • Wykrawacz do ananasa wygląda dziwnie, lecz pomysłowość jego działania jest niesamowita. Aż chce się biec kupić następnego ananasa. Popatrzcie sami:
  • Odkrajamy górę:
  •  Przykładamy wykrawacz do ananasa i kręcimy za czarną rączkę. Robi się to lekko.
  •  Po wkręceniu wykrawacza do samego dołu, wyciągamy ananasa ze skórki. Wychodzi bez problemu.
  •  Gotowe:
  •  I od razu mamy krążki. Teraz już wiem, dlaczego ananas w puszce zawsze tak wygląda.
  • Zaskoczyło mnie to, że wszystko okazało się tak proste. Mój ananas był bardzo dojrzały, co widać po kolorze, a mimo to jego wykrojenie okazało się banalne.
---------------------------------------
  • W swojej kuchni przetestowałam również tarkę do czekolady.

  • Jakość tego produktu jest bardzo dobra. Czarna gumowa otoczka na dole tarki sprawia, że przyrząd nie ślizga się na żadnej powierzchni. Tarka ściera czekoladę szybko i bez wysiłku. Jest bardzo ostra.

  • Do jej przechowywania jest dołączony plastikowy ochraniacz.
  • Na tarce możemy zetrzeć również inne produkty. Będą miały postać bardzo cienkich plasterków lub wiórków.
---------------------------------------
  • Dzisiaj do pracy zabiorę kubeczek z koktajlem. Kubeczek Fresh służy do przenoszenia koktajli.
  • Można go wrzucić do torebki i nie bać się, że koktajl się wyleje. Kubeczek ma uszczelki i słomkę z gumową końcówką, która przy zamkniętym kubeczku, chowa się za białą osłonkę i uszczelnia wylot.
  • Kubeczek zakręcamy tak, jak słoik, jest więc to zamknięcie bezpieczne.
  • Mój kubeczek, z koktajlem już stoi w lodówce. Kubeczek jest duży. Ma pojemność 450 ml, zaspokoi więc duży głód. Dzisiaj w pracy odżywiam się zdrowo :)
Zachęcam Was do odwiedzenia sklepu Tarka i Miarka.



14 komentarzy:

  1. Taki wykrawacz do ananasa bardzo by mi się przydał :) Chętnie zajrzę do tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam. W sklepie znajdziesz wiele fajnych produktów :)

      Usuń
  2. Nie znam tego sklepu, ale takich fajnych gadżetów nigdy dość.
    Dzięki za polecenie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wykrawacz do ananasa zrobił na mnie wrażenie, przydałby mi się na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo pomysłowy i łatwy w użyciu :)

      Usuń
  4. Wykrawaczka do ananasa to nam się marzy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny ten wykrawacz, uwielbiam ananasa☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne i przydatne gadżety, najbardziej przypadł mi do gustu wykrawacz do ananasa, super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny ten wykrawacz do ananasa, nigdy nie uzywałam, a widać że przydatny

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz kilka słów po przeczytaniu przepisu.
Spodobał Ci się przepis? Daj G+
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Wydrukuj

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...