Roladki ze schabu, z pieczarkami

Jeśli lubicie mięsne roladki, proponuję zrobić je z pieczarkami. Łatwy do zrobienia schab, nadziany podsmażonymi pieczarkami z cebulą. 


Roladki ze schabu, z pieczarkami

Składniki:

8 kotletów schabowych
sól
pieprz
papryka słodka
olej do smażenia (polecam rafinowany olej kokosowy Skworcu)
1 większa cebula
0,5 kg pieczarek
4 ziela angielskie
2 listki laurowe
16 wykałaczek

Wykonanie:
  • Mięso, pokrojone na kotlety, rozbijamy z obu stron tłuczkiem.
  • Każdego kotleta, z obu stron, solimy, pieprzymy i posypujemy papryką słodką. Tak przyprawione kotlety odstawiamy na 30 minut. W tym czasie przygotowujemy farsz.
  • Cebulę i pieczarki kroimy w kostkę.
  • Cebulę solimy i podsmażamy na niewielkiej ilości oleju, do zeszklenia.
  • Do zeszklonej cebuli dodajemy pieczarki. Solimy je oraz pieprzymy i podsmażamy, aż przestaną puszczać wodę. Tak przygotowany farsz studzimy.
  • Zwijamy roladki: na każdym kawałku mięsa kładziemy łyżkę farszu. Mięso zwijamy następująco: najpierw dół, potem boki, a na końcu rolujemy i spinamy wykałaczkami. 
  • Tak przygotowane roladki podsmażamy na oleju. Najpierw roladki kładziemy na patelnię spięciem w dół. Potem podsmażamy je ze wszystkich stron, do uzyskania ładnego, brązowego koloru.
  • Podsmażone roladki przekładamy do rondelka. Jego wielkość powinna być taka, aby roladki się zmieściły, ale aby pozostało jak najmniej wolnego miejsca. 
  • Do roladek przekładamy pozostały farsz. Dodajemy przyprawy: listki laurowe, ziele angielskie, około 1 czubatej łyżeczki papryki słodkiej, pieprz oraz dolewamy tyle wody, aby przykryła mięso.  
  • Roladki dusimy około 60 minut. W międzyczasie, jeśli zachodzi potrzeba, sos doprawiamy solą.
  • Smacznego :)

29 komentarzy:

  1. Danie w guście mojej rodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Smaczne danie, w sam dla mojego męża :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nasz tato byłby zachwycony takimi roladkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne roladki zamiast zwykłego schabowego :) Do tego jakaś "kwaśna" surówka/sałatka... mniam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak podane mięsko z pieczarkami to jedno z moich ulubionych. Często takie robię, bo wszystkim u nas smakują :)
    Miłego weekendu Agnieszko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pycha :) Uwielbiam roladki, a już zwłaszcza z nadzieniem pieczarkowym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem fanką roladek w sosie. To dla mnie elegancki i smaczny obiad ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo smakowite roladki :) Prezentują się niezwykle smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem fanką roladek, niepoprawnym mięsożercom, do tego bardzo lubię dodatek pieczarek do mięsiwa :) przepis dla mnie jak ulał :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko co z dodatkiem pieczarek musi być pyszne :) Świetne na rodzinny obiad :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Duszone roladki schabowe to świetna propozycja na obiad :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pyszne danie wyczarowałaś kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam roladki pod każdą postacią :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prosty, dosyć szybki w przygotowaniu i z pewnością bardzo smaczny obiad - takie lubię najbardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. oooo mniam! zapisuje :) mój partner mnie za taki obiad po rękach wycałuje :)
    dziekuje za pomysł:)
    podoba mi się tu-obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aż mi ślinka leci na taki obiadek pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Inspirujący blog oraz fajne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz kilka słów po przeczytaniu przepisu.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Wydrukuj

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...