Pierś z kurczaka z kaparami i szparagami

Pierś z kurczaka w sosie śmietanowym, doprawiona pomidorami suszonymi, kaparami i szparagami. Danie najlepiej smakuje, podane z makaronem.

Pierś z kurczaka z kaparami i szparagami


Składniki (2 porcje):

pierś z kurczaka

sól

pieprz

10 plastrów pomidorów suszonych z oleju

200 ml śmietanki 30%

200 g szparagów w zalewie

4 łyżeczki kaparów z zalewy

200 g makaronu tagliatelle


Przygotowanie:

  • Pierś z kurczaka kroimy na małe kawałeczki, solimy, pieprzymy i podsmażamy na 2 łyżkach oleju z pomidorów suszonych.
  • Dodajemy 200 ml wody oraz posiekane suszone pomidory, całość przykrywamy i dusimy do miękkości mięsa. 
  • Dolewamy śmietanę, całość odkrywamy i gotujemy 10 minut. Sos powinien się zredukować i zagęścić.
  • Dodajemy szparagi (można je przekroić, aby były krótsze) oraz kapary. Dusimy pod przykryciem 3 minuty.
  • Makaron gotujemy w osolonej wodzie. Dodajemy do sosu. Całość lekko mieszamy i podajemy.
  • Smacznego :)


28 komentarzy:

  1. Do tej pory myślałam, że kurczaka jadłam w każdym możliwym zestawieniu. Takiego jednak nigdy nie próbowałam. Czas to zmienić!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszne i pożywne danie :)
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O takiej wersji jeszcze nie słyszałam, ciekawie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam szparagi, uwielbiam kurczaka. Danie idealne dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda obłędnie. I mówi to fanka kurczaka w każdej postaci!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepis wydaje się bardzo prosty, a samo danie wygląda doskonale. Chętnie bym spróbowała

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda i na pewno smakuje doskonale. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie spróbuję. Myślę, że rodzince też posmakuje

    OdpowiedzUsuń
  9. Makaron zawsze chętnie, tym bardziej w takim pysznym połączeniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubie takie dania. Jestem ciekawa jak moi domownicy zareagują na taki obiad.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie to całkiem nowy przepis. Z chęcią spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda wybornie Z chęcią spróbuję

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie jadłam czegoś takiego. Przepis zapisuję i będę gotować

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałąm okazję jeść podobną potrawę. Moja mama robiła coś podobnego tylko nie pamiętam co :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Danie wygląda bardzo smacznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nie jadłam tej potrawy, ale już słyszałam o takim przepisie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie robiłam jeszcze takiej piersi. Myślę, że posmakuje w moim domu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy przepisz, warto wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie myślę żeby zrobić to dziś na obiad tylko nie mam kaparów

    OdpowiedzUsuń
  20. Super wpis. Kradnę przepis ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię tu wracać i korzystać z polecenia.

    OdpowiedzUsuń
  22. Super przepis! Smaczne danie

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz kilka słów po przeczytaniu przepisu.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Wydrukuj

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...