Surówka z czerwonej kapusty z koperkiem i czosnkiem

Lekko ostra sałatka z czerwonej kapusty. Ostrości nadaje jej czosnek, koloru kapusta, a zapachu i smaku koperek. Pasuje do dań mięsnych oraz klusek śląskich z sosem. 

Surówka z czerwonej kapusty z koperkiem i czosnkiem


Składniki:

pół główki małej kapusty czerwonej
2 łyżki soku z cytryny
1 cebula
3 czubate łyżki siekanego, świeżego koperku
2 ząbki czosnku, przeciśnięte przez praskę
1 płaska łyżeczka cukru pudru
sól i pieprz do smaku
2 duże łyżki majonezu


Wykonanie:
  • Kapustę szatkujemy, polewamy sokiem z cytryny, mieszamy.
  • Cebulę drobno kroimy, dodajemy do kapusty.
  • Dodajemy koperek, czosnek, cukier puder, pieprz, majonez oraz sól do smaku.
  • Całość mieszamy.
  • Sałatkę wkładamy do lodówki na 2 godziny.
  • Smacznego :)

25 komentarzy:

  1. Wyglada bardzo smacznie i z pewnoscią smaku jej nie brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię surówkę z czerwonej kapusty, ale jeszcze nigdy nie dodawałam czosnku, muszę spróbować tej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie surówki do obiadu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealna na jesień. Bardzo ją lubię, ale nie dodawałam czosnku. Uwielbiam ją do klusek.
    Miłego tygodnia Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo aja nie dodaję czosnku i koperku - muszę spróbować Twojej wersji:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie surówki obiadowe :) Pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj bardzo chętnie byśmy zjadły ją z kluskami śląskimi :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Aguś ale mi chęci narobiłaś na taką surówkę, dawno nie jadłam z czerwonej kapusty, mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię surówki z czerwonej kapusty, z kluskami śląskimi to już w ogóle byłby odjazd :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że jak zwykle u Ciebie - pysznotka :)
    Pomysł super, bo surówki wręcz uwielbiam.
    Lubię takie pyszne propozycje z czerwonej kapusty :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To ja poproszę tę surówkę jutro na obiad :) Musi być pyszna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo apetyczna i wspaniale doprawiona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dawno nie jadłam czerwonej kapusty, pyszna surówka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Surówki z czerwonej kapusty są bardzo smaczne i mają piękny kolor :) Twoja musi być przepyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie jadłam nigdy surówki z kapusty z koperkiem, będę musiała wypróbować, bo wygląda smakowicie :))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz kilka słów po przeczytaniu przepisu.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Wydrukuj

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...