Pasta do chleba, z makreli, z keczupem i cebulą

Pasta do chleba, z makreli, z cebulą, keczupem i oliwą. Prosty sposób na zdrowe śniadanie.

Pasta do chleba, z makreli, z keczupem i cebulą

Składniki:

1 makrela
1 średnia czerwona cebula
pieprz mielony
3 łyżki oliwy z oliwek
3 łyżki keczupu

Wykonanie:
  • Rybę oddzielamy od skóry oraz ości i rozdrabniamy widelcem.
  • Dodajemy cebulę pokrojoną w drobną kostkę.
  • Pieprzymy do smaku, dodajemy oliwę, keczup i całość dokładnie mieszamy.
  • Smacznego :)

11 komentarzy:

  1. Domowa pasta.... a do tego domowe pieczywo i jedzenie "full wypas" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przypomniało nam się jak nasza mama robiła takie pasty na kolację :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Smaczna pasta na kanapki :) Ja kiedyś zrobiłam ten błąd, że dałam zwykłą, ostrą cebulę i to nie był najlepszy pomysł...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała pasta. Często ją robię, ale dla zaostrzenia smaku dodaję drobno posiekane ogórki (konserwowe, albo z zalewy musztardowej). Oj, będę musiała zrobić, bo już na samo wspomnienie ślinka mi cieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Domowa pasta kanapkowa to świetne urozmaicenie kanapek, pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pasty z ketchupem nie miałam okazji jeszcze jeść, bardzo apetyczna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię takie rybne pasty :) Przypomniałaś mi, że dawno już żadnej nie jadłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie pomysł na śniadanie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak to pierwszy raz spróbowałam.. niebo w gębie !

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz kilka słów po przeczytaniu przepisu.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Wydrukuj

Zobacz również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...